Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 22.05
PPL Středa 22.05
Osobní odběr Čtvrtek 23.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Guerilla marketing

Guerilla marketing
6 %

470  Kč 499 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Autor:
Nakladatel: Computer Press, a.s.
ISBN: 978-80-251-2472-7
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 326
Zařazení: příručky marketing reklama a propagace guerilla marketing
Mohlo by se vám také líbit..