Public relations jako ovlivňování mínění
18
%
220 Kč 269 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR. Přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo a význam propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Nastíněním zájmů a praktik mocenských elit při ovlivňování veřejného mínění názorně demonstruje jeho význam a potenciální sílu pro fungování současné společnosti.
Autor: | Jozef Ftorek |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-2678-6 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Kniha |
Zařazení: | příručky • veřejné mínění • public relations • mediální komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner
-
Omalovánky Pixel Art
Joanna Webster
-
Manuál obranné střelby
Pavel Černý
-
Truhlářské konstrukce
Elmar Josten
-
Pleteme z pedigu
Karla Hátleová
-
Výroba vína u malovinařů
Pavel Pavloušek
-
Cviky na vaši bolest
Kamil Ramík
-
Výživa pro maximální sportovní výkon
Heidi Skolnik
-
20 000 mil pod mořem
Jules Verne
-
100 osvědčených stavebních detailů ze...
Bohumil Štumpa
-
Pohybové hry a cvičení s miminkem
Anne Pulkkinen
-
Obojživelníci a plazi České republiky
Ivan Zwach
-
Udírny
Václav Vlk
-
Auta východního bloku
Tomáš Hrádek
-
264 cvičení na velkém míči
Helena Jarkovská