Public relations jako ovlivňování mínění
18
%
220 Kč 269 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR. Přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo a význam propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Nastíněním zájmů a praktik mocenských elit při ovlivňování veřejného mínění názorně demonstruje jeho význam a potenciální sílu pro fungování současné společnosti.
| Autor: | Jozef Ftorek |
| Nakladatel: | Grada |
| ISBN: | 978-80-247-2678-6 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | Kniha |
| Vazba: | Kniha |
| Zařazení: | příručky • veřejné mínění • public relations • mediální komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Miluj svůj život - osobní příručka
Louise L. Hay
-
Manuál obranné střelby
Pavel Černý
-
Truhlářské konstrukce
Elmar Josten
-
Velká kniha manipulativních technik
Andreas Edmüller
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Angličtina Kompletní gramatika
Walter Lutz
-
Funkční anatomie
Dylevský Ivan
-
Logopedie
Jiřina Klenková
-
Svalové funkční testy
Vladimír Janda
-
Čtyři dohody modlitby
Don Miguel Ruiz
-
Výroba vína u malovinařů
Pavel Pavloušek
