Public relations jako ovlivňování mínění
18
%
220 Kč 269 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR. Přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo a význam propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Nastíněním zájmů a praktik mocenských elit při ovlivňování veřejného mínění názorně demonstruje jeho význam a potenciální sílu pro fungování současné společnosti.
Autor: | Jozef Ftorek |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-2678-6 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Kniha |
Zařazení: | příručky • veřejné mínění • public relations • mediální komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Svatý Václav
Veronika Válková
-
Leonardo da Vinci
Veronika Válková
-
Král Karel IV.
Veronika Válková
-
Detektivové
Zuzana Pospíšilová
-
Jak přežít svou vlastní pubertu
Markéta Šauerová
-
Bludiště - Staň se soukromým detektivem
Hiro Kamigaki
-
Boj o Ameriku
Veronika Válková
-
Karel IV.
-
Naše vtipná historie
-
Album předškoláka
Helena Zmatlíková
-
Hravá angličtina v křížovkách 2
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Zábavné křížovky a luštění pro šikovn...
Věra Krumphanzlová
-
Zábavná bludiště pro šikovné děti
-
Kde je jednorožec?
Moran, Paul
-
Ptáci
Holgen Haag; Steffen Walenowitz