Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice
10
%
387 Kč 432 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice
si klade za cíl poskytnout čtenáři, jak česky tak anglicky hovořícímu,
základní přehled právního rámce pro jednotlivá odvětví médií v České republice, a to
jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Vedle uvedení aspektů obecné
regulace a ovlivnění českého mediálního práva evropskou legislativou, je zmiňována též
příslušná judikatura.
První polovina knihy se věnuje převážně veřejnoprávním aspektům regulace
jednotlivých hromadných sdělovacích prostředků (médií) – tiskem, televizí a rozhlasem
i Internetem a reklamou. Druhá polovina se zabývá především soukromoprávními aspekty
mediální regulace z pohledu práv k nehmotným statkům, a to právo na ochranu
osobnosti a dobré pověsti, právo autorské a práva související a právo na ochranu proti
nekalým soutěžním praktikám.
Autor: | Jan Diblík |
Nakladatel: | LINDE právnické a ekonom. nak. |
ISBN: | 978-80-7201-863-5 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 272 |
Zařazení: | monografie • osobnostní práva • právo duševního vlastnictví • regulace reklamy • mediální právo • nekalá soutěž |