Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 16.05
PPL Čtvrtek 16.05
Osobní odběr Pátek 17.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání

Zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání
19 %

203  Kč 250 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Přijetím zákona č. 132/2010 Sb., o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a o změně některých zákonů (zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání) se poskytovatelé internetového obsahu, či alespoň někteří z nich, začali v praxi seznamovat s aplikací jednotlivých ustanovení zákona. Často se proto obraceli a obracejí na Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) o radu nebo o pomoc, proto SPIR založilo tzv. komisi samoregulátora, jejímž posláním je mimo jiné napomáhat bezproblémové aplikaci výše uvedeného zákona. Jedním z výsledků činnosti této komise je i publikace, kterou držíte v rukou. Předkládaná kniha vznikla na základě potřeb trhu a je určena všem, kteří se ve své praxi potkávají s videovysíláním tzv. video on demand, zejména provozovatelům audiovizuálního vysílání, tvůrcům obsahu na internetu, mediazastupitelům, reklamním a mediálním agenturám a jejich právním zástupcům. Má za cíl vysvětlit text zákona a vyložit jím užívané pojmy a jednotlivé paragrafy tak, aby byly pochopitelné nejen pro právní specialisty ale i pro běžné provozovatele médií. Kromě standardního výkladu je materiál doplněn srovnáním jednotlivých zákonných norem v zahraničí. Ačkoliv audiovizuální mediální služba na vyžádání nemusí být šířena pouze prostřednictvím sítě internet, v praxi bude drtivá většina těchto služeb provozována právě na internetu. Proto se v této publikaci koncentrujeme především na tuto formu audiovizuálních služeb na vyžádání.
Autor:
Nakladatel: LINDE právnické a ekonom. nak.
ISBN: 978-80-7201-879-6
Rok vydání: 2012
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 136
Zařazení: komentáře zákony regulace reklamy internetová reklama mediální právo audiovizuální média multimediální služby