Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Čtvrtek 02.05
PPL Čtvrtek 02.05
Osobní odběr Pátek 03.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Flash Advertising

 Flash Advertising
86 %

177  Kč 1 227 Kč

Odesíláme do 1 až 2 týdnů

Sleva až 70% u třetiny knih
Helps you create Flash ads, microsites, advergames, and branded applications that engage consumers and demonstrate their worth to clients. This title lets you learn some of the best practices for mastering the myriad of ad specs, deadlines, quality and version control issues and creating ads that balance campaign goals with design constraints.
Autor:
Nakladatel: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780240813455
Rok vydání: 2010
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 270
Mohlo by se vám také líbit..