Vytřete jim zrak
11
%
211 Kč 238 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku.
Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další.
Nejdůležitější částí, která vytváří "služební výhody", jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
Nakladatel: | Robert Němec-Pragma nakladat. |
ISBN: | 978-80-7349-331-8 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 240 |
Zařazení: | příručky • řízení vztahů se zákazníky • služby |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Stingl Miloslav. Biografie cestovatel...
Chroust, Adam
-
SAS Příručka jak přežít
John Wiseman
-
Martin Konvička
Eva Hrindová; Miroslav Adamec
-
Tarot skrytých světů
Stephanie Pui-Mun Law; Barbara Moore
-
Střet civilizací
Samuel P. Huntington
-
Dějiny literatury od starověku do poč...
Vladimír Prokop
-
Retro ČS
Michal Petržela
-
Babička drsňačka
David Walliams
-
Červená kniha Čtenářská edice
Carl Gustav Jung; Sonu Shamdasani; John Peck
-
Bratrstvo neohrožených
Stephen E. Ambrose
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Habsburkové 1740-1918
-
Chvála siesty
Bruno Comby
-
Jak získat báječné tělo
Anita Naik
-
Spiritualita Findhornu
Eileen Caddy
-
Konečně EX toho vašeho EX
Kristin E. Carmichael