Skvělé služby - Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou
10
%
225 Kč 249 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Na trhu ojedinělá knížka je určena všem, kteří se ve firmách a dalších organizacích zabývají výzkumem, designováním, zlepšováním a poskytováním služeb zákazníkům. Kolektiv českých autorů s mnoha zkušenostmi z praxe připravil praktický a čtivý text s mnoha reálnými příklady, díky kterému se vaše firma stane ve službách jedničkou. Dozvíte se, jak služby ovlivňují chování zákazníků a proč by vás měly zajímat, co je to design služeb a jak se při vymýšlení služeb znovu přiblížit lidem, jak vypadá skvělá služba a jakými nástroji a metodami můžete své služby zlepšovat. Kniha je psána pro české podmínky s porozuměním zákaznickému chování našich lidí a fungování firem u nás. Budete pozitivně překvapeni nejen jejím obsahem, ale také moderností zpracování a svěžím jazykem.
Autor: | Hazdra Adam a kolektiv |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-4711-8 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 160 |
Zařazení: | populárně-naučné publikace • management • řízení vztahů se zákazníky • služby • inovace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Ztracený svět
Arthur Conan Doyle
-
Temné hlubiny
Robert Bryndza
-
Do posledního dechu
Robert Bryndza
-
Malé sladké lži
Frear, Caz
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav
-
Výcvik psa k dokonalé poslušnosti - O...
Imke Niewöhner
-
Výživa pro fitness a kulturistiku
Mach Ivan, Borkovec Jiří
-
Anatomie 2
Radomír Čihák
-
Tréninkový deník
Tvrzník Aleš, Rus Vít
-
Háčkování - hračky, ozdoby, drobnosti
Lenka Bednářová
-
Stavební příručka
Remeš a kolektiv Josef
-
Tři minuty do soudného dne - Příběh n...
Joe Navarro
-
Parkour a freerunning
Hybner Milan, Taran Tomáš, Zonyga Tomáš,
-
Zoner Photo Studio X
Josef Pecinovský
-
Sklepy v zahradě - Stavba krok za krokem
Jiří Faltýnek
-
Vše o uzení - Rady, tipy, recepty
Vladimír Dyk