Skvělé služby - Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou
10
%
225 Kč 249 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Na trhu ojedinělá knížka je určena všem, kteří se ve firmách a dalších organizacích zabývají výzkumem, designováním, zlepšováním a poskytováním služeb zákazníkům. Kolektiv českých autorů s mnoha zkušenostmi z praxe připravil praktický a čtivý text s mnoha reálnými příklady, díky kterému se vaše firma stane ve službách jedničkou. Dozvíte se, jak služby ovlivňují chování zákazníků a proč by vás měly zajímat, co je to design služeb a jak se při vymýšlení služeb znovu přiblížit lidem, jak vypadá skvělá služba a jakými nástroji a metodami můžete své služby zlepšovat. Kniha je psána pro české podmínky s porozuměním zákaznickému chování našich lidí a fungování firem u nás. Budete pozitivně překvapeni nejen jejím obsahem, ale také moderností zpracování a svěžím jazykem.
Autor: | Hazdra Adam a kolektiv |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-4711-8 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 160 |
Zařazení: | populárně-naučné publikace • management • řízení vztahů se zákazníky • služby • inovace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Zoner Photo Studio X
Josef Pecinovský
-
Základy malování akvarelem - Akvarel ...
Jana Petrásková
-
101 věcí, které jsem se naučil na arc...
Matthew Frederick
-
Filmové komedie S+S II.
Ladislav Smoljak
-
Omalovánky Pixel Art Města - 30 pokla...
Woodcock John
-
Jindřich Halabala a Spojené uměleckop...
Koudelková Dagmar
-
Stručný příběh umění
Susie Hodge
-
Stará Praha štětcem a objektivem
Fritz Miloš
-
Trio pro jednoho - Kouzlo baletu a ba...
Kolektiv
-
Jak číst architekturu - Obrazový lexikon
Hopkins Owen
-
Běžet s domy
Jiří T. Kotalík
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav
-
Výcvik psa k dokonalé poslušnosti - O...
Imke Niewöhner
-
Výživa pro fitness a kulturistiku
Mach Ivan, Borkovec Jiří
-
Anatomie 2
Radomír Čihák
-
Tréninkový deník
Tvrzník Aleš, Rus Vít