Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 24.05
PPL Pátek 24.05
Osobní odběr Pondělí 27.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Skvělé služby - Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

Skvělé služby - Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou
10 %

225  Kč 249 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Na trhu ojedinělá knížka je určena všem, kteří se ve firmách a dalších organizacích zabývají výzkumem, designováním, zlepšováním a poskytováním služeb zákazníkům. Kolektiv českých autorů s mnoha zkušenostmi z praxe připravil praktický a čtivý text s mnoha reálnými příklady, díky kterému se vaše firma stane ve službách jedničkou. Dozvíte se, jak služby ovlivňují chování zákazníků a proč by vás měly zajímat, co je to design služeb a jak se při vymýšlení služeb znovu přiblížit lidem, jak vypadá skvělá služba a jakými nástroji a metodami můžete své služby zlepšovat. Kniha je psána pro české podmínky s porozuměním zákaznickému chování našich lidí a fungování firem u nás. Budete pozitivně překvapeni nejen jejím obsahem, ale také moderností zpracování a svěžím jazykem.
Autor:
Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-4711-8
Jazyk : Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 160
Zařazení: populárně-naučné publikace management řízení vztahů se zákazníky služby inovace
Mohlo by se vám také líbit..