Metody aktivního vyučování
14
%
187 Kč 217 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Rámcové vzdělávací plány tvoří pouze "obecný rámec" vzdělávání, stanovující základní obsah výuky a vzdělávací kompetence s tím, že vlastní náplň vzdělávání, způsoby a formy předkládání učiva se ponechávají na učiteli.
Příkladem vhodných, efektivních a na žáka orientovaných vyučovacích metod jsou metody aktivního učení formou spolupráce žáků ve skupinách. První část seznamuje se základní charakteristikou těchto metod, s principy jejich přípravy, zásadami vedení vyučovacích hodin a hodnocením práce žáků.
Druhá část obsahuje jednotlivé vyučovací metody (např. brainstorming, hraní rolí, případová studie, mentální mapování) spolu s praktickým návodem na jejich přípravu, vedení a hodnocení. U každé vyučovací metody jsou připojeny návrhy na vhodná pracovní témata.
Kniha je určena učitelům všech typů škol a studentům pedagogiky.
| Autor: | Dagmar Sitná |
| Nakladatel: | Portál |
| ISBN: | 978-80-262-0404-6 |
| Rok vydání: | 2013 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | Kniha |
| Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
| Počet stran: | 152 |
| Zařazení: | metodické příručky • aktivizační metody ve výuce • skupinové vyučování |
Mohlo by se vám také líbit..
-
160 her a cvičení pro první tři roky ...
Penny Warner
-
Jóga ve školce
Monika Nikodemová
-
Míče, míčky a hry s nimi
-
Trénink slovní zásoby pro každý věk
Jitka Suchá
-
Nejlepší hry do kapsy
Jan Neuman; Soňa Hermochová
-
Život jako hra na osmnáct jamek
Sarah Thomasová
-
Cvičíme taj-či s dětmi
Lenka Ryšková
-
Člověk a jeho symboly
Carl Gustav Jung
-
Psychologie Atkinsonové a Hilgarda
S. Noel-Hoeksema; L. B. Frederickson; W. A. Wagenaar
-
Červená kniha Čtenářská edice
Carl Gustav Jung; Sonu Shamdasani; John Peck
-
Současná psychopatologie pro pomáhají...
-
Rok s krtkem
Miroslava Sloupová
-
Čeho před smrti nejvíce litujeme
Bronnie Ware
-
Není hláska jako hláska
Kateřina Slezáková
-
Malý tyran
Jirina Prekop
-
Vývojová psychologie ...
Kateřina Thorová
