Reklama - Jak dělat reklamu
8
%
276 Kč 299 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu správnou reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.
Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.
V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Autor: | Jitka Vysekalová |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-5865-7 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 232 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Marketing
Jitka Vysekalová
-
Guinness World Records 2019
-
Židovské pověsti
Rottová Inna, Řízek Tomáš
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav
-
Tři minuty do soudného dne - Příběh n...
Joe Navarro
-
Jak překonat negativní emoce a myšlen...
Doris Wolf
-
Úvod do psychologie osobnosti
Panajotis Cakirpaloglu
-
Krize a krizová intervence
Naděžda Špatenková
-
Panická porucha
Kamarádová Dana, Látalová Klára, Praško Ján,
-
Srovnávání, zabiják vašeho sebevědomí...
Szabados Filasová Katarína
-
Jak zhubnout a už nikdy nepřibrat
Pichlerová Dita
-
Přestaň prezentovat, začni vyprávět -...
Nevolová Monika
-
Sám sobě psychologem
Novák Tomáš, Capponi Věra
-
Jak poznat, když vám někdo lže
Joe Navarro
-
Umění slovní sebeobrany - Nejlepší te...
Pöhm Matthias
-
Psychologie 2. díl - Učebnice pro obo...
Ilona Kopecká