Marketing obchodní firmy
19
%
257 Kč 319 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.
Autor: | Marcela Zamazalová |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-2049-4 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 240 |
Zařazení: | příručky • marketingový management • obchodní podniky |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Heinrich Himmler
Peter Longerich
-
Chlapec, který přežil pochod smrti
Pavel Taussig
-
Černý a bílý - Vzestup a pád Bobbyho ...
Voloj, Julian
-
Dáma z dobré rodiny
Fowler Therese Anne
-
Dagmar Pecková - Šaty noty boty
Pecková Dagmar
-
Mukl
Petra Čeřovská
-
Jazzová baronka
Rothschild Hannah
-
Byl jsem číslo 30529
Weinberg, Felix (Deceased)
-
Život v utajení
Fox, Amaryllis
-
Hawking
Ottaviani, Jim
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro