Public relations a politika
24
%
242 Kč 319 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo ovládá tyto mechanismy, je slovy Edwarda L. Bernayse, otce zakladatele současného public relations, skutečným vládcem naší země.
ISBN: | 978-80-247-3376-0 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Zařazení: | studie • veřejné mínění • politika • propaganda • public relations • mediální komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Valná hromada s. r. o.
Tomáš Dvořák
-
Právní subjektivita
-
50 otázek a odpovědí z pracovněprávní...
Nataša Randlová
-
Akciová společnost a rozptýlené vlast...
Aleš Borkovec
-
Zákoník práce 2011
-
Manuál českého exportéra II.díl
Břetislav Ošťádal
-
Wirtschaftsrecht - leicht gemacht
Melchior, Robin
-
Standardfälle Arbeitsrecht
Gruber, Joachim
-
Die künstliche Person
Mayinger, Samantha Maria
-
Smlouva o tichém společenství
Jaromír Kožiak
-
Mit einer Prise Zucker
Alff, Reinhard
-
Arbeitsrecht
Waltermann, Raimund
-
Sozialgesetzbuch 152. Ergänzungslief...
-
Fahrtenbuch
-
Sozialgesetzbuch 149. Ergänzungslief...
-
AVR.DD
Joussen, Jacob