Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 17.05
PPL Pátek 17.05
Osobní odběr Pondělí 20.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Jak zákazník vnímá značku

Jak zákazník vnímá značku
14 %

342  Kč 399 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko koupit. Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.
Autor:
Nakladatel: BIZBOOKS
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná lepená
Počet stran: 256
Zařazení: populárně-naučné publikace marketing obchodní značky spotřebitelské chování psychologie reklamy neuromarketing
Mohlo by se vám také líbit..