Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 16.05
PPL Čtvrtek 16.05
Osobní odběr Pátek 17.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Jak cool značky zůstávají hot

Jak cool značky zůstávají hot
14 %

342  Kč 399 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Joeri Van den Berhg a Mattias Behrer se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, též označovanou jako Generace Y. Jde o mladé lidi, kteří se narodili v letech 1982–1993. Autoři radí, jak upoutat pozornost této generace a svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull či Levi´s.
Autor:
Nakladatel: BIZBOOKS
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná lepená
Počet stran: 248
Zařazení: monografie mládež mladí lidé obchodní značky spotřebitelské chování řízení značky cílený marketing
Mohlo by se vám také líbit..