Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 24.06
PPL Úterý 24.06
Osobní odběr Středa 25.06
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Hrdina nebo psanec

Hrdina nebo psanec
14 %

427  Kč 499 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů. Když tyto psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.
Autor:
Nakladatel: BIZBOOKS
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná lepená
Počet stran: 352
Zařazení: monografie marketingová komunikace archetypy (psychologie) obchodní značky řízení značky
Mohlo by se vám také líbit..