Kultura organizace je cestou ke strategii
18
%
254 Kč 309 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady Action Learning – praktický management osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe, například zda svět považují spíše za místo nebezpečné a pak se spíše svým chováním jeho vlivům brání, nebo zda svět spíše vidí jako paletu příležitostí, s nimiž si lze hrát a vytvářet tak nové hodnotné produkty. Autoři se snaží najít odpověď na otázku, do jaké míry může kultura – jak organizační, tak národní – ovlivnit výsledky manažerského jednání, jak docílit, aby organizace měla stále k dispozici dostatek lidských zdrojů vybavených příslušnými kompetencemi, jak vhodné pracovníky vybírat, řídit jejich výkony a motivovat je.
Autor: | Müller David a kolektiv |
Nakladatel: | MANAGEMENT PRESS |
ISBN: | 978-80-7261-265-9 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 260 |
Zařazení: | personální management • kolektivní monografie • kultura organizace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Řízení lidských zdrojů
Jiří Bláha, Andrea Čopíková, Petra Horváthová
-
Intuitivní marketing pro 21. století
Miloš Toman
-
Pátá disciplína
Peter M. Senge
-
Odpočinek
Alex Soojung Kim Pang
-
Monetární ekonomie v období krize a k...
Martin Mandel
-
Základní princip
Brian Tracy
-
Rodina jako tým
Kateřina Krůtová-Novotná, Jan Mühlfeit
-
Manažerské účetnictví
Bohumil Král
-
Vezměte život do svých rukou
Jan Urban
-
89 nejdůležitějších manažerských teo...
James McGrath, Bob Bates
-
Management inovací
Jaromír Veber a kol.
-
Pozitivní leader - audiokniha
Melina Costi, Jan Mühlfeit
-
Makroekonomie
Jindřich Soukup
-
Assessment centrum
Jana Pechová, Veronika Šíšová
-
Typologie osobnosti v medicíně: lékař...
Michal Čakrt