Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka
16
%
417 Kč 495 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.
Autor: | Jitka Vysekalová |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-4843-6 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 296 |
Zařazení: | emoce • marketing • kolektivní monografie • marketingová komunikace • psychologie reklamy |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Marketing
Jitka Vysekalová
-
Reklama - Jak dělat reklamu
Jitka Vysekalová
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav
-
Výcvik psa k dokonalé poslušnosti - O...
Imke Niewöhner
-
Výživa pro fitness a kulturistiku
Mach Ivan, Borkovec Jiří,
-
Anatomie 2
Radomír Čihák
-
Tréninkový deník
Tvrzník Aleš, Rus Vít
-
Háčkování - hračky, ozdoby, drobnosti
Lenka Bednářová
-
Stavební příručka
Remeš a kolektiv Josef
-
Vše o uzení - Rady, tipy, recepty
Dyk Vladimír
-
Manuál obranné střelby II - Defenzivn...
Pavel Černý
-
Kyusho - Vitální body v bojových uměn...
Kristin E. Carmichael
-
Fyziologie - Učebnice pro studenty zd...
Jindřich Mourek
-
Ošetřovatelství pro střední zdravotni...
Slezáková Lenka a kolektiv
-
Praktická příručka přednemocniční urg...
Roman Remeš
-
Atlas patofyziologie
Silbernagl Stefan, Lang Florian,