Geografie maloobchodu a spotřeby
17
%
223 Kč 270 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ale také samotné podstaty nakupování a nákupního chování českých spotřebitelů. Jedním z nejvýznačnějších rysů současného českého maloobchodu je jeho koncentrace a měnící se struktura maloobchodní sítě v Česku, kdy malé prodejny a samoobsluhy byly nahrazeny velkoplošnými obchodními formáty. Novým fenoménem české spotřebitelské společnosti se pak stala nákupní centra, která již zdaleka neslouží pouze k nakupování, zcela se také změnily nákupní preference, nákupní styl i motivace k nakupování. V reakci na tyto dynamické změny maloobchodu stoupá význam specifického odvětví geografie - geografie maloobchodu.
Publikace představuje v průřezu několik relevantních témat tohoto atraktivního a aktuálního odvětví geografie, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí.
Publikace představuje v průřezu několik relevantních témat tohoto atraktivního a aktuálního odvětví geografie, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí.
Autor: | Jana Spilková |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024619514 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 246 |
Zařazení: | monografie • maloobchod • spotřebitelské chování • nákupní centra • geografie maloobchodu |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Dějiny Francie
Linda Perina
-
Klapzubova jedenáctka
Bass, Eduard
-
Mistr Třeboňského oltáře
Jan Royt
-
Lidský kapitál
Jiří Kameníček
-
Dějiny českých médií v datech
Linda Perina
-
Basic Czech I.
Darina Ivanovová
-
Česká čítanka pro starší školní věk v...
Jana Čeňková
-
Česky, prosím II
Jitka Cvejnová
-
Magister Noster
-
Volební právo cizinců v komunálních v...
Zuzana Machová
-
Učiňme člověka ke svému obrazu
Oldřich Čepelka
-
Psychologické eseje (z konce kariéry)
Zdeněk Matějček
-
Alžírsko
Zdeněk Beran
-
Média a modernita
John B. Thompson
-
Encyklopedie Jiřího Suchého, svazek 5...
Jiří Suchý
-
Encyklopedie Jiřího Suchého, svazek 1...
Jiří Suchý