Geografie maloobchodu a spotřeby
17
%
223 Kč 270 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ale také samotné podstaty nakupování a nákupního chování českých spotřebitelů. Jedním z nejvýznačnějších rysů současného českého maloobchodu je jeho koncentrace a měnící se struktura maloobchodní sítě v Česku, kdy malé prodejny a samoobsluhy byly nahrazeny velkoplošnými obchodními formáty. Novým fenoménem české spotřebitelské společnosti se pak stala nákupní centra, která již zdaleka neslouží pouze k nakupování, zcela se také změnily nákupní preference, nákupní styl i motivace k nakupování. V reakci na tyto dynamické změny maloobchodu stoupá význam specifického odvětví geografie - geografie maloobchodu.
Publikace představuje v průřezu několik relevantních témat tohoto atraktivního a aktuálního odvětví geografie, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí.
Publikace představuje v průřezu několik relevantních témat tohoto atraktivního a aktuálního odvětví geografie, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí.
Autor: | Jana Spilková |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024619514 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 246 |
Zařazení: | monografie • maloobchod • spotřebitelské chování • nákupní centra • geografie maloobchodu |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Spravedlnost: Co je správné dělat
Michael Sandel
-
Skutečný svět demokratické teorie
Ian Shapiro
-
Civilní náboženství
Jan Jüptner
-
Hegemonie a socialistická strategie: ...
Chantal Mouffe
-
Krise demokracie
J. L. Fischer
-
Barokní architektura v Čechách
Petr Macek
-
Učebnice nizozemštiny
Olga Krijtová
-
Dějiny Francie
Linda Perina
-
Klapzubova jedenáctka
Bass, Eduard
-
Čeština pro středně a více pokročilé
Bischofová Jana
-
Psychologie osobnosti
Marie Vágnerová
-
Učebnice norštiny
Jarka Vrbová
-
Slovník biblické ikonografie
Jan Royt
-
Česko-německý a německo-český slovník...
Jaroslava Kroupová
-
Výmarská republika
Dagmar Moravcová
-
Saturnino
Zdeněk Jirotka