Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Pátek 09.05
PPL Pátek 09.05
Osobní odběr Pondělí 12.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Co je branding?

Co je branding?
25 %

299  Kč 399 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád. Dívá se na principy fungování značky (brand), zkoumá proces brandingu a předkládá názory, které může každý aplikovat při své vlastní práci s brandingem. Kniha Co je branding? zkoumá řadu různých oblastí, které složitá disciplína brandingu zahrnuje. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků (positioning, vyprávění příběhu, design, stanovení ceny a vztahy s veřejností), kde jej lze aplikovat (produkty, služby, organizace, lidé a místa) a čeho jím lze dosáhnout. Případové studie obsažené v mezinárodním portfoliu kampaní podrobně rozebírají, na čem stojí jejich úspěch, čím jsou významné a co se z nich lze dozvědět. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Zároveň poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.
Autor:
Nakladatel: Slovart
ISBN: 978-80-7391-167-6
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu matná
Počet stran: 256
Zařazení: příručky případové studie reklama a propagace marketingová komunikace obchodní značky
Mohlo by se vám také líbit..