Co je branding?
25
%
299 Kč 399 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád. Dívá se na principy fungování značky (brand), zkoumá proces brandingu a předkládá názory, které může každý aplikovat při své vlastní práci s brandingem.
Kniha Co je branding? zkoumá řadu různých oblastí, které složitá disciplína brandingu zahrnuje. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků (positioning, vyprávění příběhu, design, stanovení ceny a vztahy s veřejností), kde jej lze aplikovat (produkty, služby, organizace, lidé a místa) a čeho jím lze dosáhnout. Případové studie obsažené v mezinárodním portfoliu kampaní podrobně rozebírají, na čem stojí jejich úspěch, čím jsou významné a co se z nich lze dozvědět. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Zároveň poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.
Autor: | Matthew Healey |
Nakladatel: | Slovart |
ISBN: | 978-80-7391-167-6 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu matná |
Počet stran: | 256 |
Zařazení: | příručky • případové studie • reklama a propagace • marketingová komunikace • obchodní značky |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Lean in 15
Joe Wicks
-
The tales of beedle the bard
J. K. Rowling
-
Chlapeček
Elle Mendenhall
-
Holčička
Elle Mendenhall
-
Lada
-
Harry Potter and the Deathly Hallows
J. K. Rowling
-
Bruce Springsteen
Gillian G. Gaar
-
The Silver Spoon
-
Dylan Album za albem
Jon Bream
-
Culinaria Francie
-
101 psích triků pro děti
Kyra Sundanceová
-
Česko
Zdeněk Thoma
-
Čtyřicítka na krku
Jenny Kempe
-
La Fontaine
Jean de La Fontaine
-
Nejdražšímu tátovi
Pam Brown
-
Wall and Piece by Banksy
Istasse, Manon