Co je branding?
25
%
299 Kč 399 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád. Dívá se na principy fungování značky (brand), zkoumá proces brandingu a předkládá názory, které může každý aplikovat při své vlastní práci s brandingem.
Kniha Co je branding? zkoumá řadu různých oblastí, které složitá disciplína brandingu zahrnuje. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků (positioning, vyprávění příběhu, design, stanovení ceny a vztahy s veřejností), kde jej lze aplikovat (produkty, služby, organizace, lidé a místa) a čeho jím lze dosáhnout. Případové studie obsažené v mezinárodním portfoliu kampaní podrobně rozebírají, na čem stojí jejich úspěch, čím jsou významné a co se z nich lze dozvědět. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Zároveň poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.
| Autor: | Matthew Healey |
| Nakladatel: | Slovart |
| ISBN: | 978-80-7391-167-6 |
| Rok vydání: | 2009 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | Kniha |
| Vazba: | Pevná bez přebalu matná |
| Počet stran: | 256 |
| Zařazení: | příručky • případové studie • reklama a propagace • marketingová komunikace • obchodní značky |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Bruce Springsteen
Gillian G. Gaar
-
Česko
Zdeněk Thoma
-
Wall and Piece by Banksy
Istasse, Manon
-
Nová vize
Jaroslav Anděl
-
The Encyclopaedia of the picture
Ivan Zubal´; Robert Urbásek
-
Mucha
Sarah Muchová
-
Mucha
Sarah Muchová
-
Mucha
-
Design publikací
Lakshmi Bhaskaran
-
Prague churches and temples
Tomáš Vučka
-
Umění východní Asie
Gabriele Fahr-Beckerová
-
Prague
-
Praga
-
Prag
-
Klimt
Gilles Néret
-
Riedlbauch
Rudolf Riedlbauch; Roman Maleček
