Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 06.04 )
Česká pošta Čtvrtek 09.04
PPL Čtvrtek 09.04
Osobní odběr Pátek 10.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Média v meziválečné publicistice

Média v meziválečné publicistice
27 %

169  Kč 230 Kč

Expedice za 2 až 3 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018.
Autor:
Nakladatel: Metropolitní univerzita Praha
ISBN: 9788074761799
Rok vydání: 2020
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná/paperback
Počet stran: 180
Mohlo by se vám také líbit..