Management a marketing sportu 21. století
330 Kč 340 Kč
Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.)\nVýklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací.\nTematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
| Autor: | Eva Čáslavová |
| ISBN: | 978-80-87865-62-0 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | vázaná |
| Počet stran: | 222 |
-
Zoner Photo Studio X
Josef Pecinovský
-
Pravdivý příběh Plastic People
Ivan Martin Jirous
-
Český Těšín
Henryk Wawreczka
-
Cikáni
Koudelka Josef
-
Uzdrav svá vnitřní zranění
Lise Bourbeau
-
Brno - město uprostřed Evropy
-
Panasonic Lumix DMC-LX 100 - Für bess...
Schlömer, Lothar
-
Sůl země
Milan Pitlach
-
In Natur und Sonne
-
Araki. Tokyo Lucky Hole
Araki, Nobuyoshi
-
Fototechnika 2.vydání
Miroslav Pinďák
-
Periodická soustava prvků s názvoslov...
-
Ptáci - Všechny druhy střední Evropy
Detlef Singer
-
The Walking Dead
Osteried, Peter
-
Farma
Bolek Polívka; František Poláček
-
100 nejlepších fotografií z divočiny
