Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 24.05
PPL Pátek 24.05
Osobní odběr Pondělí 27.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Sebepojetí a sebehodnocení rozumově nadaných dětí

Sebepojetí a sebehodnocení rozumově nadaných dětí
26 %

148  Kč 199 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Tato práce vznikala v kontextu rozvíjející se péče o nadané děti v České republice a zvyšujícího se zájmu odborné i laické veřejnosti o tuto problematiku i vzhledem k neoddiskutovatelnému významu sebehodnocení nejen pro kvalitu podávaného výkonu člověka, ale také pro jeho značný vliv na celkovou úroveň psychosociálního přizpůsobení i kvalitu života. Hlavním cílem našeho zkoumání bylo identifikovat rozdíly v profilech sebehodnocení vztažených k jednotlivým komponentám sebepojetí a celkovém sebehodnocení mezi skupinami rozumově nadaných dětí a dětí s průměrným nadáním. Vycházeli jsme z komponentových koncepcí nadání a osobnostně vývojového přístupu ke studiu nadání. Do výzkumu jsme zařadili působení dalších mimointelektových charakteristik: tvořivost, osobnostní rysy dítěte a matky, vybrané anamnestické rodinné údaje, citový vztah s rodiči a sourozencem, handicap. Výzkum zahrnoval také vnímání dostačivosti vztažené k jednotlivým oblastem sebepojetí (kromě celkového sebehodnocení) z pohledu pedagogů dětí.
Autor:
Nakladatel: Masarykova Univerzita
ISBN: 978-80-210-5325-0
Rok vydání: 2012
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 202
Zařazení: monografie sebepoznání inteligence (schopnost) talentované děti sebepojetí pedagogika nadaných pedagogický výzkum talentovaní žáci
Mohlo by se vám také líbit..