Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 28.09 )
Česká pošta Úterý 30.09
PPL Úterý 30.09
Osobní odběr Středa 01.10
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Orchestrating Public Opinion

 Orchestrating Public Opinion

2522  Kč 2 602 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
This book is the first to offer a detailed exploration of the role of music in US presidential campaign advertising, from Eisenhower to the present, showing that in many cases music isn't simply one element in the presentation of an ad's message - it's the dominant factor, more important than images, words, or narration.
Autor:
Nakladatel: Amsterdam University Press
ISBN: 9789462981881
Rok vydání: 2017
Jazyk : Angličtina
Vazba: Hardback
Počet stran: 276
Mohlo by se vám také líbit..