Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pondělí 29.04
PPL Pondělí 29.04
Osobní odběr Úterý 30.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Management, marketing a ekonomika sportu

Management, marketing a ekonomika sportu
15 %

247  Kč 290 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.
Autor:
Nakladatel: Masarykova univerzita v Brně
ISBN: 978-80-210-8346-2
Rok vydání: 2017
Jazyk : Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 284
Mohlo by se vám také líbit..