Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Čtvrtek 09.05
PPL Čtvrtek 09.05
Osobní odběr Pátek 10.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Sport, média a mýty

Sport, média a mýty

229  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Co mají společného „zlatí“ hokejisté z Nagana ’98 s Kateřinou Neumannovou, Ayrtonem Sennou či Zinedinem Zidanem? A jak do jejich společnosti zapadá filmový boxer Rocky Balboa? Čím se v dnešní době stávají sportovci, proč nás fascinují jejich výkony, z jakého důvodu nás dojímá hymna hraná po jejich vítězstvích? Sport a především jeho protagonisté okupují stránky novin a časopisů, zabírají nejlepší vysílací časy, inspirují filmy dokumentární i hrané. Způsob, jakým se média sportu chopila, vytváří ze sportovců a jejich soupeření svébytnou součást populární kultury. Tato kniha si klade za cíl pojmenovat některé dílčí aspekty mediální podoby sportu. Pokouší se o určení místa sportu v kultuře, pozoruje jeho přetváření médii, usiluje o interpretaci tohoto specifického mediálního produktu a všímá si i vzájemného ovlivňování společnosti a světa sportu.
Autor:
Nakladatel: Dokořán, s.r.o.
ISBN: 80-7363-131-8
Rok vydání: 2008
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 184
Zařazení: monografie sport kultura a společnost média
Další knihy z edice Bod