89 Kč 99Kč
Obchodní korespondence vzniká v souvislosti s činnostmi podnikatelských subjektů. Obsah a forma obchodní korespondence je pro firmy důležitá, protože úroveň písemného styku vypovídá o úrovni firmy jako takové a bezchybné zvládnutí obchodní korespondence může mít vliv na pověst společnosti a její obchodní činnost. Obchodní korespondenci můžeme dělit na vnitřní, která se odehrává mezi jednotlivými útvary organizace, vnější, která se přijímá nebo odesílá z organizace jinam a úřední, která vzniká při jednání s úřady. Níže uvedené publikace vám pomohou bez problémů zvládat obchodní dopisy jako poptávka, nabídka, kupní smlouva, reklamace, ale také úřední dopisy jako stížnost, žádost a mnohé další často používané formy dopisů. Knihy o obchodní korespondenci lze také použít jako učebnici pro zvládnutí předmětů na středních a vysokých školách, které se tomuto tématu věnují.
Jakub Havelka
Vzor-dopisu.cz
89 Kč 99Kč
123 Kč 149Kč
68 Kč 75Kč
98 Kč
82 Kč 95Kč
72 Kč 78Kč
105 Kč 140Kč
68 Kč 75Kč
214 Kč 225Kč
70 Kč 79Kč
115 Kč 139Kč
70 Kč 79Kč
386 Kč 483Kč
362 Kč 439Kč
512 Kč 599Kč
427 Kč 499Kč
342 Kč 399Kč
77 Kč 80Kč
130 Kč 149Kč
342 Kč 399Kč
292 Kč