352 Kč 359Kč
Obchodní korespondence vzniká v souvislosti s činnostmi podnikatelských subjektů. Obsah a forma obchodní korespondence je pro firmy důležitá, protože úroveň písemného styku vypovídá o úrovni firmy jako takové a bezchybné zvládnutí obchodní korespondence může mít vliv na pověst společnosti a její obchodní činnost. Obchodní korespondenci můžeme dělit na vnitřní, která se odehrává mezi jednotlivými útvary organizace, vnější, která se přijímá nebo odesílá z organizace jinam a úřední, která vzniká při jednání s úřady. Níže uvedené publikace vám pomohou bez problémů zvládat obchodní dopisy jako poptávka, nabídka, kupní smlouva, reklamace, ale také úřední dopisy jako stížnost, žádost a mnohé další často používané formy dopisů. Knihy o obchodní korespondenci lze také použít jako učebnici pro zvládnutí předmětů na středních a vysokých školách, které se tomuto tématu věnují.
Jakub Havelka
Vzor-dopisu.cz
352 Kč 359Kč
248 Kč
66 Kč 69Kč
265 Kč 299Kč
96 Kč 119Kč
115 Kč 158Kč
139 Kč 169Kč
309 Kč 349Kč
309 Kč 349Kč
175 Kč
258 Kč
327 Kč