211 Kč 229Kč
Do košíkuObchodní korespondence vzniká v souvislosti s činnostmi podnikatelských subjektů. Obsah a forma obchodní korespondence je pro firmy důležitá, protože úroveň písemného styku vypovídá o úrovni firmy jako takové a bezchybné zvládnutí obchodní korespondence může mít vliv na pověst společnosti a její obchodní činnost. Obchodní korespondenci můžeme dělit na vnitřní, která se odehrává mezi jednotlivými útvary organizace, vnější, která se přijímá nebo odesílá z organizace jinam a úřední, která vzniká při jednání s úřady. Níže uvedené publikace vám pomohou bez problémů zvládat obchodní dopisy jako poptávka, nabídka, kupní smlouva, reklamace, ale také úřední dopisy jako stížnost, žádost a mnohé další často používané formy dopisů. Knihy o obchodní korespondenci lze také použít jako učebnici pro zvládnutí předmětů na středních a vysokých školách, které se tomuto tématu věnují.
Jakub Havelka
Vzor-dopisu.cz
320 Kč 379Kč
180 Kč 239Kč
186 Kč 209Kč
228 Kč 249Kč
92 Kč 99Kč
169 Kč 189Kč
410 Kč 479Kč
217 Kč 239Kč
368 Kč 429Kč
359 Kč 419Kč
451 Kč 527Kč
208 Kč 266Kč
285 Kč 347Kč
343 Kč 419Kč
158 Kč
344 Kč