Obchodní korespondence

Obchodní korespondence vzniká v souvislosti s činnostmi podnikatelských subjektů. Obsah a forma obchodní korespondence je pro firmy důležitá, protože úroveň písemného styku vypovídá o úrovni firmy jako takové a bezchybné zvládnutí obchodní korespondence může mít vliv na pověst společnosti a její obchodní činnost. Obchodní korespondenci můžeme dělit na vnitřní, která se odehrává mezi jednotlivými útvary organizace, vnější, která se přijímá nebo odesílá z organizace jinam a úřední, která vzniká při jednání s úřady. Níže uvedené publikace vám pomohou bez problémů zvládat obchodní dopisy jako poptávka, nabídka, kupní smlouva, reklamace, ale také úřední dopisy jako stížnost, žádost a mnohé další často používané formy dopisů. Knihy o obchodní korespondenci lze také použít jako učebnici pro zvládnutí předmětů na středních a vysokých školách, které se tomuto tématu věnují.