Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 31.05
PPL Pátek 31.05
Osobní odběr Pondělí 03.06
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Průmyslový marketing

Průmyslový marketing
9 %

300  Kč 330 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu.
Autor:
Nakladatel: CVUT Praha
ISBN: 978-80-0104-492-6
Rok vydání: 2010
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 217
Mohlo by se vám také líbit..