Profesionální telefonování
13
%
270 Kč 308 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami).
Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních oddělení či zákaznického servisu.
Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např. koronavirové pandemie).
V 57 kapitolách najdete rozbor a popis dovedností a postupů pro úspěšné telefonování. Postupně se seznámíte s tím, jak se připravit a začít aktivně telefonovat. Jak domlouvat termíny schůzek nebo prezentací. Jak umět komunikovat s různými typy lidí. Jak po telefonu sdělit obchodní nabídku i jak zvládat námitky a další dovednosti.
Oproti prvnímu vydání přibylo porovnání, co je vhodné řešit osobní, telefonickou nebo e-mailovou komunikací. Druhé vydání je však zejména rozšířené o kapitoly, které se zaměřují na aktivní obchodní telefonování v časech krize. Popisuje, jak provést průzkumný telefonát a jak na něj navázat cíleným aktivním voláním s konkrétní nabídkou.
Kniha poslouží nováčkům jako dobrý návod k tomu, aby se do telefonování rychle pustili a dosáhli očekávaných výsledků. Pokročilým a zkušeným obchodníkům přinese tipy a nápady, jak postupovat v některých specifických situacích - každý se může v něčem zlepšit.
Knihu má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole.
Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních oddělení či zákaznického servisu.
Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např. koronavirové pandemie).
V 57 kapitolách najdete rozbor a popis dovedností a postupů pro úspěšné telefonování. Postupně se seznámíte s tím, jak se připravit a začít aktivně telefonovat. Jak domlouvat termíny schůzek nebo prezentací. Jak umět komunikovat s různými typy lidí. Jak po telefonu sdělit obchodní nabídku i jak zvládat námitky a další dovednosti.
Oproti prvnímu vydání přibylo porovnání, co je vhodné řešit osobní, telefonickou nebo e-mailovou komunikací. Druhé vydání je však zejména rozšířené o kapitoly, které se zaměřují na aktivní obchodní telefonování v časech krize. Popisuje, jak provést průzkumný telefonát a jak na něj navázat cíleným aktivním voláním s konkrétní nabídkou.
Kniha poslouží nováčkům jako dobrý návod k tomu, aby se do telefonování rychle pustili a dosáhli očekávaných výsledků. Pokročilým a zkušeným obchodníkům přinese tipy a nápady, jak postupovat v některých specifických situacích - každý se může v něčem zlepšit.
Knihu má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole.
Autor: | Dušan Jílek |
Nakladatel: | Powerprint |
ISBN: | 9788075683755 |
Rok vydání: | 2021 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | kroužková |
Počet stran: | 146 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Jak to mám všechno stihnout
Dušan Jílek
-
Chov zvířat
Anna Schneiderová
-
Taxikář
Jindřich Husička
-
Naše vlast je naše duše
Veltmíra Podhajská
-
Vesnický závod
Full.of & Leckdo
-
Super English
Olga Barreto
-
Anička
Vlasta Jakoubková
-
Mystické klíče
Radim Brixi
-
Co se bojíš, vždyť jsi z písku
Jiří Pražák
-
Covido(p)tikum
Petr Čechák
-
Ariana
Naděžda Dragounová
-
Numbers hezky česky
Michal Čihař
-
Velký krach
Dušan Maturkanič
-
Zdánlivé zbytečnosti
Kameníček Jan, Lojín Jiří,
-
Filuška a Bédinek se přátelí s anděly
Petra Forejtová
-
Život na planetě tady a teď
Lubomír Oulehle