Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Úterý 30.04
PPL Úterý 30.04
Osobní odběr Čtvrtek 02.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Mediální integrace národa v době globalizace

Mediální integrace národa v době globalizace
22 %

157  Kč 200 Kč

Expedujeme 1 až 2 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha se věnuje úloze masových médií v procesech národní integrace a konstrukce národní identity. V první části práce se autor soustředí na prezentaci vybraných mechanismů národně integračníhi působení masových médií, z nichž některé dále empiricky zkoumá v rámci případové studie českého televizního zpravodajství. Druhá část knihy se zaměřuje především na analýzu diskurzu mediálního imperialismu jako specifického typu přístupu k otázce globalizace. S pomocí řady teoretických prací i empirických údajů z různých částí světa se autor pokouší odhalit neadekvátnost tohoto paradigmatu, přehlížejícího dynamiku globálního mediálního trhu v posledních desetiletích, ale také očividnou „rezistenci“ publika vůči importovanýcm produktům a tendenci preferovat spíše lokální/národní mediální obsahy.
Autor:
Nakladatel: Masarykova Univerzita
ISBN: 978-80-210-4376-3
Rok vydání: 2007
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 200
Zařazení: studie globalizace národní identita masmédia nacionalismus
Mohlo by se vám také líbit..