463 Kč 657Kč
Do košíkuAmerický profesor psychologie na Arizonské státní univerzitě.
Pro svůj výzkum se vydával za podomního obchodníka, dealera, prodejce nebo PR manažera. Jeden z nejvlivnějších a nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti se zabývá psychologií vlivu, přesvědčování, smlouvání a komunikace a toto intenzivně studuje již víc než 30 let. Je profesorem marketingu a profesorem psychologie na Arizona State University. Jeho kniha 'Vliv: síla přesvědčování a manipulace' byla časopisem Fortune Magazine vybrána do sedmdesáti pěti nejvlivnějších knih o byznysu a byla přeložena do dvaceti šesti jazyků. K dalším knihám patří 'Zbraně vlivu' a '50 tajemství přesvědčování'.
385 Kč 399Kč
Není skladem283 Kč 329Kč
Není skladem328 Kč 420Kč
Není skladem261 Kč 325Kč
Není skladem843 Kč 1166Kč
Není skladem264 Kč 329Kč
Není skladem