Stacy Malkan

Velké firmy vyrábějící kosmetiku cílí své reklamy nejen na dívky maldší dvanácti let, ale už i na dívky maldší osmi let, a dokonce na pětileté děti. To je jeden z poznatků, které učinila Stacy Malkanová v rámci své kampaně za zdravou kosmetiku. Přípraka, které maminky ochotně svým holčičkám kupují, a kterých dívky aplikují až desítky denně, totiž nejsou zdaleka tak bezpečné, jak bychom si mysleli. Látky v nich obsažené mohou mít vážný vliv na zdraví - v jednom přípravku jich sice je malé množství, ale kosmetických přípravků používá většina žen daleko víc než jeden. Hliník, ftaláty, těžké kovy a další látky v kosmetice popisuje Stacy Malkanová, která stála u z pro bezpečnou kosmetiku ve své knize, která u nás vyšla v rámci cyklu Doba jedová jako Doba jedová 3: Kosmetika.