Konec marketingu
18
%
336 Kč 410 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Vyšlo v řadě "Knihovna světového managementu".
Autor: | Sergio Zyman |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7261-134-8 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná s přebalem lesklá |
Počet stran: | 216 |
Zařazení: | příručky • marketing |
Mohlo by se vám také líbit..