Kreativita a inovace v organizaci
15
%
317 Kč 375 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.
Autor: | Emilie Franková |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-3317-3 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 272 |
Zařazení: | monografie • management • kreativita • týmová práce • kultura organizace • inovace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Dětská klinická psychologie
Pavel Říčan; Dana Krejčířová
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Propedeutika vnitřního lékařství
Ladislav Chrobák
-
Logopedie
Jiřina Klenková
-
Feneisův obrazový slovník anatomie
Wolfgang Dauber
-
Sociální psychologie
Jozef Výrost; Ivan Slaměník
-
Psychologie osobnosti
Marek Blatný
-
Dějiny pedagogiky
Tomáš Kasper
-
Atlas topografické anatomie
Werner Platzer
-
Psychologie 1.díl
Jarmila Kelnarová; Eva Matějková
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Průvodce základními statistickými met...
Marie Budíková
-
Psychologie osobnosti
Pavel Říčan
-
Budu správně mluvit
Dana Kutálková