Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 15.05
PPL Středa 15.05
Osobní odběr Čtvrtek 16.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
5 %

359  Kč 379 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Autor:
Nakladatel: Cosmopolis
ISBN: 978-80-247-3527-6
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Vázaný
Počet stran: 288
Zařazení: kolektivní monografie marketingový výzkum
Mohlo by se vám také líbit..