Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 28.05
PPL Úterý 28.05
Osobní odběr Středa 29.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketingový management destinací

Marketingový management destinací
16 %

227  Kč 269 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Autor:
Nakladatel: Cosmopolis
ISBN: 978-80-247-3749-2
Rok vydání: 2011
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Paperback
Počet stran: 208
Zařazení: monografie marketingový management marketing destinací
Mohlo by se vám také líbit..