Marketingový management destinací
16
%
227 Kč 269 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Autor: | Monika Palatková |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-247-3749-2 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 208 |
Zařazení: | monografie • marketingový management • marketing destinací |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Masová komunikace a veřejné mínění
Lukáš Urban; Josef Dubský; Karol Murdza
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Inteligentní investor
Benjamin Graham
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Moderní didaktika
Robert Čapek
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová
-
Pohyb s říkadly pro nejmenší
Zuzana Pospíšilová
-
Omalovánky Pixel Art
Joanna Webster