Marketingový management destinací
16
%
227 Kč 269 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Autor: | Monika Palatková |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-3749-2 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 208 |
Zařazení: | monografie • marketingový management • marketing destinací |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Svatý Václav
Veronika Válková
-
Leonardo da Vinci
Veronika Válková
-
Král Karel IV.
Veronika Válková
-
Detektivové
Zuzana Pospíšilová
-
Jak přežít svou vlastní pubertu
Markéta Šauerová
-
Bludiště - Staň se soukromým detektivem
Hiro Kamigaki
-
Boj o Ameriku
Veronika Válková
-
Karel IV.
-
Naše vtipná historie
-
Album předškoláka
Helena Zmatlíková
-
Hravá angličtina v křížovkách 2
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Zábavné křížovky a luštění pro šikovn...
Věra Krumphanzlová
-
Zábavná bludiště pro šikovné děti
-
Kde je jednorožec?
Moran, Paul
-
Ptáci
Holgen Haag; Steffen Walenowitz