Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 24.05
PPL Pátek 24.05
Osobní odběr Pondělí 27.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Moderní marketingová komunikace

Moderní marketingová komunikace
10 %

377  Kč 419 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
Autor:
Nakladatel: Cosmopolis
ISBN: 978-80-247-3622-8
Rok vydání: 2010
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 320
Zařazení: monografie marketingová komunikace
Mohlo by se vám také líbit..