Udržatelné podnikání
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace zachycuje genezi společenské odpovědnosti podniků v uplynulých přibližně patnácti letech. Soustřeďuje se na kritickou analýzu dvou konceptů - Porterovy a Kramerovy myšlenky vytváření sdílené hodnoty (shared value) jako společensky odpovědné podnikové strategie a globální vůdcovství (global leadership) jako nových požadavků na lídry globálně integrovaných firem. Odpovídá na tyto otázky: Může se společenská odpovědnost stát součástí filozofie a strategie podniků, jejichž hlavním cílem je vytváření ekonomické hodnoty - zisku, návratnosti investic, růstu hodnoty pro akcionáře? Může zákonná regulace ze strany místních vlád změnit mezinárodní strategie globálně operujících nadnárodních společností?
Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
ISBN: | 978-80-2451-833-6 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 141 |
Zařazení: | kolektivní monografie • společenská odpovědnost firem |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Psychologie Atkinsonové a Hilgarda
S. Noel-Hoeksema; L. B. Frederickson; W. A. Wagenaar
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Logopedie
Jiřina Klenková
-
On-Line
Dewald, Wilfried
-
Přijímací zkoušky na vysokou školu Če...
Marie a kol. Čechová
-
The Freedom Writers Diary
Gruwell, Erin
-
Lingvodidaktické problémy výuky odbor...
Helena Hasilová
-
Deutsch-Wissen auf einen Blick, Klass...
Boretzki, Anja
-
Sociální psychologie
Jaroslav Koťa
-
Základy psycholingvistiky
Eva M. Fernández
-
Základy obecné pedagogiky
-
Psychologie
Jaroslav Koťa
-
Průmyslové technologie pro ekonomy