Udržatelné podnikání
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace zachycuje genezi společenské odpovědnosti podniků v uplynulých přibližně patnácti letech. Soustřeďuje se na kritickou analýzu dvou konceptů - Porterovy a Kramerovy myšlenky vytváření sdílené hodnoty (shared value) jako společensky odpovědné podnikové strategie a globální vůdcovství (global leadership) jako nových požadavků na lídry globálně integrovaných firem. Odpovídá na tyto otázky: Může se společenská odpovědnost stát součástí filozofie a strategie podniků, jejichž hlavním cílem je vytváření ekonomické hodnoty - zisku, návratnosti investic, růstu hodnoty pro akcionáře? Může zákonná regulace ze strany místních vlád změnit mezinárodní strategie globálně operujících nadnárodních společností?
| Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
| ISBN: | 978-80-2451-833-6 |
| Rok vydání: | 2012 |
| Jazyk : | Čeština |
| Počet stran: | 141 |
| Zařazení: | kolektivní monografie • společenská odpovědnost firem |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Respektovat a být respektován
Pavel Kopřiva; Jana Nováčková
-
Hypnoporod
Marie F. Mongan
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Jak žít a nezbláznit se
Lidmila Pekařová
-
Babičko, vyprávěj - Kniha pro uchován...
Monika Kopřivová
-
Líný rodič
Tom Hodgkinson
-
Vychováváme děti a rosteme s nimi
Naomi Aldort
-
3 v 1: Matka roku 2022
Veronika Arichteva, Martina Pártlová, Nikol Štíbrová
-
Digitální demence
Manfred Spitzer
-
Radost ze zdravých dětí
Vladimíra Strnadelová; Jan Zerzán
-
Tantrická masáž
-
Průmyslové technologie pro ekonomy
