Marketing kultury
25
%
181 Kč 240 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností.
Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.
| Autor: | Radim Bačuvčík |
| Nakladatel: | Ing. Radim Bačuvčík |
| ISBN: | 978-80-87500-17-0 |
| Rok vydání: | 2012 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | Kniha |
| Vazba: | Polotuhá flexo |
| Počet stran: | 200 |
| Zařazení: | monografie • marketing kultury |
Mohlo by se vám také líbit..
