Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Pátek 03.05
PPL Pátek 03.05
Osobní odběr Pondělí 06.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku (slovensky)

Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku
31 %

206  Kč 298 Kč

Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu

Sleva až 70% u třetiny knih
Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch je v súčasnosti veľmi aktuálna. Manažéri slovenských podnikov sa snažia vytvárať dlhodobo výnosné vzťahy so svojimi zákazníkmi, ktoré by mali zabezpečiť ich zotrvanie na trhu. Aby táto iniciatíva podnikov bola úspešná, je potrebné uplatňovať prvky orientácie na zákazníka a vytvoriť prostredie, ktoré bude napomáhať k tvorbe hodnoty pre zákazníka, umožňovať efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. V tomto by mohla byť manažérom podniku nápomocná vytvorená metodika budovania systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku.
Autor:
Nakladatel: Edis
ISBN: 978-80-554-1497-3
Rok vydání: 2019
Jazyk : Slovenština
Vazba: brožovaná/paperback
Mohlo by se vám také líbit..