Logistika pro obchod a marketing
233 Kč 235 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená publikace tak řeší logistické nástroje používané v zásobovací a distribuční části dodavatelských řetězců. Jejich znalost by vám měla v obchodní praxi napomoci nejen tyto logistické přístupy a metody identifikovat a charakterizovat, ale také jim rozumět a v neposlední řadě je v případě potřeby umět využívat ve složitém prostředí současných globalizovaných trhů. Významnou součástí logistiky aplikované v obchodních procesech firem je zákaznický servis, kterému je věnována samostatná kapitola. Není jen záležitostí podnikové filozofie, ale je také praktickou činností, na níž se podílejí pracovníci prodeje, marketingu a logistiky. Právě logistické služby poskytované zákazníkům společně se zbožím představují dnes již tradičně reálnou šanci na zvýšení konkurenční schopnosti podniku. Při jejich realizaci je však zapotřebí brát v potaz aktuální trendy zejména v oblasti informačních technologií, podnikání, jakož i význam komprese časoprostoru. Publikace si proto klade za cíl nebýt jen teoretickým přehledem možných logistických postupů, nástrojů a metod používaných v obchodních procesech firem, ale také praktickým návodem, jak tyto postupy, nástroje a metody v obchodní praxi vhodně používat tak, aby si podnik na trhu zajistil svou konkurenční schopnost. Kniha je určena pracovníkům obchodu a logistických útvarů obchodních firem, zejména obchodním a logistickým manažerům, prodejcům, nákupčím, pracovníkům zákaznického servisu, logistikům a podnikatelům v obchodě. Důležitým zdrojem informací bude pro pedagogy a studenty logisticky, obchodně, ekonomicky a manažersky orientovaných vysokých škol. V neposlední řadě lze publikaci doporučit také všem, které téma logistiky a současná praxe poskytování logistických služeb z jakéhokoliv důvodu zajímá.
| Autor: | Xenie Lukoszová |
| Nakladatel: | Ekopress |
| ISBN: | 978-80-8786-559-0 |
| Rok vydání: | 2020 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | brožovaná/paperback |
| Počet stran: | 146 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Logistická centra na globálním trhu
Xenie Lukoszová
-
E-commerce
-
Logistické technologie v dodavatelské...
-
Chrousti na zábradlí balkónu
Pavel Pecina
-
Základy finančního účetnictví
Sedláček, Jaroslav
-
Trhy cenných papírů
-
Logistika pro manažery
Antonín Stehlík
-
Anglicko-český a česko-anglický slovn...
Bočánková, Milena; Kalina, Miroslav
-
Economy in English
-
Matematické praktikum
Kaňka, Miloš
-
Příručka úspěšného obchodování na kom...
-
Deutsch an der Uni
-
Základy ekonomie sportu
Vladimír Hobza
-
Anglicko-český česko-anglický slovník...
Zuzana Míšková
-
Finanční ekonometrie
-
Oceňování nehmotných aktiv
