Logistická centra na globálním trhu
320 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Smyslem této publikace je podat pokud možno co nejucelenější přehled o jednom z typických projevů hospodářské logistiky, kterým je působení logistických center jakožto nositele komplexních logistických služeb v podmínkách globalizovaného trhu.
Internacionalizace, tržní dominance, elektronizace a komputerizace, které sebou nese hospodářský jev zvaný globalizace, představují základní tržní megatrendy, jež dnes v reálném světě ovlivňují veškeré podnikové dění a ještě více tak urychlují dynamiku již v minulosti probíhajících „turbulentních“ změn a jejich řízení v podmínkách „chaosu“.
Právě logistika, její technologie a zejména subjekty, které jsou nositeli logistických služeb, jako je zásobování, doprava, skladování, balení, zákaznický servis apod., mohou svým zákazníkům, to znamená dodavatelům zboží i jejich odběratelům, napomoci současnou situaci známou pod označením „komprese času“ co nejefektivněji zvládnout.
Pozornost autorů bude přitom věnována nejen podstatě, významu a historii rozvoje podniků poskytujících logistické služby až do podoby současných logistických center, ale také praktickým aspektům působení těchto logistických podniků včetně informací o aktivitách na globálním trhu, to znamená v českém, evropském a v dalším kontinentálním prostředí.
Následující stránky jsou určeny nejširší odborné logistické veřejnosti, především pak manažerům podniků, podnikatelům, logistickým pracovníkům, dopravákům, speditérům, obchodníkům. Na své si jistě přijdou i pedagogové a studenti logisticky, obchodně, ekonomicky a manažersky orientovaných vysokých škol. V neposlední řadě lze publikaci doporučit také všem, které téma logistiky a současná praxe poskytování logistických služeb z jakéhokoliv důvodu zajímá.
| Autor: | Xenie Lukoszová |
| Nakladatel: | Ekopress |
| ISBN: | 978-80-87865-51-4 |
| Rok vydání: | 2019 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | brožovaná/paperback |
| Počet stran: | 194 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Logistika pro obchod a marketing
Xenie Lukoszová
-
Základy finančního účetnictví
Sedláček, Jaroslav
-
Trhy cenných papírů
-
Economy in English
-
Matematické praktikum
Kaňka, Miloš
-
E-commerce
-
Příručka úspěšného obchodování na kom...
-
Deutsch an der Uni
-
Základy ekonomie sportu
Vladimír Hobza
-
Finanční ekonometrie
-
Praktický průvodce finanční a pojistn...
Cipra, Tomáš
-
Begleiter durch die deutsche Grammatik
-
Informatika
-
Stavební spoření a stavební spořitelny
Vojtěch Lukáš
-
Moderní učebnice němčiny
Věra Höppnerová
-
Zadávání, hodnocení a kontrola veřejn...
