Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl - vybrané kapitoly
227 Kč 276 Kč
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspešnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláre.\nDále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruchu a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
| Autor: | Vladimír Šefčík |
| Nakladatel: | Key publishing |
| ISBN: | 978-80-7418-296-9 |
| Rok vydání: | 2018 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | brožovaná/paperback |
| Počet stran: | 138 |
-
Management služeb hotelnictví a cesto...
Vladimír Šefčík
-
Základy správního práva a veřejné správy
Svoboda, Ivo
-
Základy společenských věd I. Základy ...
-
Encyklopedie českých právních dějin, ...
Schelle, Karel; Tauchen, Jaromír
-
Právo EU po Lisabonské smlouvě - 2. v...
Janků, Martin; Janků, Linda
-
Trestné činy proti životu a zdraví vč...
Tauchen, Jaromír; Schelle, Karel
-
Determinanty vzniku migrace a statist...
Palát, Milan
-
Pracovní podmínky osob se zdravotním ...
-
Základy pracovního práva - 2. vydání
Tereza Erényi
-
Kacířský proces s hrabětem F. A. Šporkem
Hedvika Kuchařová
-
Právní prostředí podnikatele
-
Organizace justice a právní služby
Schelleová, Ilona
-
Právní, náboženské a politické aspekt...
-
Mezinárodní migrace a ekonomika v Evr...
Palát, Milan
-
Právo v podnikání - 2. vydání
Salachová, Bohumila
-
Product Placement a jeho vliv při umí...
