Management
Sleva až 70% u třetiny knih
Monografie Management, jejíž nový dotisk s podtitulem Základy, prosperita, globalizace připravilo nakladatelství Management Press (váz., 704 str., doporučená cena 770 Kč), je monumentálním dílem více než dvacetičlenného autorského kolektivu, v jehož čele stál prof. Jaromír Veber, vedoucí katedry podnikového managementu podnikohospodářské fakulty VŠE v Praze.
Snahou autorského kolektivu bylo obsáhnout oba pohledy – prezentovat tradiční témata na úrovni soudobých poznatků a neopomenout uvést nebo alespoň zmínit vše nové, co je relevantní pro další vývoj managementu. Zároveň si klade i další ambiciózní cíle: zpracovat publikaci o managementu, která by sloužila při výuce na vysokých školách a zároveň poskytovala užitečné poznatky pro praxi, přičemž publikaci současně adresuje jak manažerům v podnikových organizacích, tak i vedoucím pracovníkům (manažerům) neziskových organizací a orgánů státní správy.
Výklad je – v souladu s podtitulem knihy – rozdělen do tří částí. První část je zaměřena na základy managementu a přináší výklad základních manažerských aktivit (funkcí), jak jsou pojímány v obvyklých učebnicích managementu (kapitoly: Pojetí managementu, Rozhodování, Plánování, Řízení implementace, Kontrola, Organizování, Řízení lidských zdrojů, Komunikace, Informační systémy v manažerské práci, Profil manažera, Vývoj managementu ve dvacátém století), druhá část je věnována tomu, co by měli manažeři znát a realizovat ve svých řídicích aktivitách, chtějí-li vést své organizace k úspěšnosti a prosperitě (kapitoly: Management změny, Prosperita organizace, Strategický management, Podnikatelský plán, Management rizika, Restrukturalizace a revitalizace, Projektové řízení, Identita organizace), třetí část publikace je svým rozsahem nejmenší a soustřeďuje se na vlivy fenoménu globalizace na chování organizací a jednání jejich managementu (kapitoly Globalizace, Vliv globalizace a dalších megatrendů na ekonomiku a management).
Každou z kapitol knihy uzavírá výstižné a hutné shrnutí hlavních myšlenek, což spolu s množstvím grafů a schémat a věcným rejstříkem přispívá k přehlednosti knihy a k snadné orientaci v ní. Soupis nejdůležitější literatury ke každé kapitole pak poskytuje vodítko k případnému dalšímu hlubšímu studiu. Užitečnou součástí publikace je i seznam manažerských výrazů, resp. výkladový slovníček častých anglických pojmů užívaných v managementu.
| Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
| ISBN: | 978-80-7261-029-7 |
| Rok vydání: | 2007 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | pevná |
| Počet stran: | 700 |
| Zařazení: | učebnice • management |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Border kolie
Carol Price
-
Krátký návod, jak udělat psa šťastným
Cesar Millan
-
BARF Krmení psa přirozenou stravou
Kateřina Novosádová
-
Ilustrované včelařství
Yves Gustin
-
Stafordšírský bulteriér
Martin Říha
-
Francouzský buldoček - Výběr, chov, v...
Posthoff Anne
-
Výcvik psa k dokonalé poslušnosti - O...
Imke Niewöhner
-
Agama vousatá
Lubomír Klátil
-
Klinická parazitologie psa a kočky
Vlasta Svobodová
-
Zakrslý králík
-
Ježdění podle Sally Swift
Swift Sally
-
Svého psa nestřílejte!
Karen Pryor
-
Speed Lead
Kevan Hall
-
Time Management
David Gruber
