Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 21.05
PPL Středa 21.05
Osobní odběr Čtvrtek 22.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci

Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci
22 %

207  Kč 265 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci 'dřou' někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.
Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 80-7261-060-0
Rok vydání: 2002
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 172
Zařazení: příručky marketingový management strategický marketing
Mohlo by se vám také líbit..