Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci
22
%
207 Kč 265 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci 'dřou' někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 80-7261-060-0 |
Rok vydání: | 2002 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 172 |
Zařazení: | příručky • marketingový management • strategický marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Mnich, který prodal své ferrari
Robin S. Sharma
-
Hormonální jógová terapie
Dinah Rodrigues
-
Muž, který chtěl být šťastný
Laurent Gounelle
-
Špalíček veršů a pohádek
František Hrubín
-
Zima
Rotraut Susanne Bernerová
-
The Sun and Her Flowers
Kaur Rupi
-
Podzim
Rotraut Susanne Bernerová
-
Kmotr Mrázek Trilogie
Kmenta Jaroslav
-
Poslední Aristokratka
Evžen Boček
-
Stmívání - BOX 1-4
Stephenie Meyer
-
Žítkovské bohyně
Kateřina Tučková
-
New Headway Pre-intermediate Student´...
Soars John and Liz
-
Speed Lead
Kevan Hall
-
Třetí alternativa
Stephen R. Covey
-
Skrytí šampióni 21. století
Hermann Simon
-
Marketingová komunikace
Petr Frey