Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení
12
%
158 Kč 180 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými východisky i s praktickým pohledem umožňujícím vztáhnout teoretické poznatky ke konkrétním situacím v prostředí sportovních zařízení. Kniha nabízí nejen teoretické zázemí, ale i případovou studii, která ukazuje využití jedné z prezentovaných metod a také návod k interpretaci a analýze získaných výsledků s možností aplikace a rozšíření na konkrétní podmínky v oblasti sportu. Je tak užitečnou příručkou pro ty, kdo se chtějí lépe orientovat v oblasti marketingu sportovních zařízení, kdo chtějí zjistit, jak kvalitní služby nabízejí, nebo jen nabízené služby lépe cílit.
Autor: | Jan Šíma |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024633268 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 120 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Ekonomika evropských profesionálních ...
Jan Šíma
-
El imaginario chicano
Kateřina Březinová
-
Politické strany
Maurice Duverger
-
Československé právo a právní věda v ...
Karel Malý
-
Právní překlad v teorii a praxi: nový...
Marta Chromá
-
Teorie státu a státní právo v myšlení...
Radan Hain
-
Nové jevy v právu na počátku 21. stol...
Michal Tomášek
-
A Legitimate, Legal and Just War
Vilém Kolín
-
Právní systémy Dálného východu II
Michal Tomášek
-
České důchody
Martin Potůček
-
Komentované dokumenty k ústavním ději...
Ján Gronský
-
Právněhistorické studie 47-2
-
Barokní architektura v Čechách
Petr Macek
-
Učebnice nizozemštiny
Olga Krijtová
-
Dějiny Francie
Linda Perina
-
Spravedlnost: Co je správné dělat
Michael Sandel