Mezinárodní marketing
12
%
263 Kč 299 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Autor: | Machková Hana a kolektiv |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-271-3006-1 |
Rok vydání: | 2021 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Knihy - paperback |
Počet stran: | 208 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Svatý Václav
Veronika Válková
-
Leonardo da Vinci
Veronika Válková
-
Král Karel IV.
Veronika Válková
-
Velká kniha správného Čecha
Ráž Václav
-
Moje první kniha o teorii relativity
Kaid-Salah Ferrón, Sheddad
-
Příběhy budov
Dillon, Patrick
-
Velká zelená kniha
Fearns, Georgie
-
Koně a poníci
-
Kouzelná třída Pracovní sešit
Zuzana Pospíšilová
-
Písmenka v hádankách a křížovkách
Zuzana Pospíšilová
-
Pekelné úkoly čertí babičky
Ján Turan; Drahomír Trsťan
-
Najdi mě! Mořské dobrodružství
Agnese Baruzziová
-
Najdi mě! Lesní dobrodužství
Agnese Baruzziová
-
Poslouchám pohádku a čtu podle obrázků
Kotová Marcela
-
Naše letadla
Václav Minář
-
Bludiště 3 Zámek v oblacích
Hiro Kamigaki