Mezinárodní marketing
17
%
249 Kč 299 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Autor: | Machková Hana a kolektiv |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-271-3006-1 |
Rok vydání: | 2021 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Knihy - paperback |
Počet stran: | 208 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Inteligentní investor
Benjamin Graham
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Moderní didaktika
Robert Čapek
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav
-
Manuál obranné střelby
Pavel Černý
-
Truhlářské konstrukce
Elmar Josten
-
Prvních 6 let ve vývoji a výchově dítěte
Zdeněk Matějček
-
Velká kniha manipulativních technik
Andreas Edmüller
-
Fyziologie a patologická fyziologie
Richard Rokyta
-
Trénink slovní sebeobrany
Nöllke Matthias
-
Dětská klinická psychologie
Pavel Říčan; Dana Krejčířová
-
Funkční anatomie
Dylevský Ivan