Mezinárodní marketing
34
%
198 Kč 299 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Autor: | Machková Hana a kolektiv |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-271-3006-1 |
Rok vydání: | 2021 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Knihy - paperback |
Počet stran: | 208 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Fyziologie a patologická fyziologie
Richard Rokyta
-
Funkční anatomie
Dylevský Ivan
-
Diagnostika a terapie duševních poruch
Karel Dušek
-
Propedeutika vnitřního lékařství
Ladislav Chrobák
-
Feneisův obrazový slovník anatomie
Wolfgang Dauber
-
Svalové funkční testy
Vladimír Janda
-
Protetika I
Rudolf Jörg Strub
-
Ošetřovatelské postupy v péči o nemoc...
Renata Vytejčková; Petra Sedlářová; Vlasta Wirthová; Jana Holubo
-
Ošetřovatelské postupy v péči o nemoc...
Renata Vytejčková; Petra Sedlařová; Vlasta Wirthová
-
Oční lékařství
Pavel Kuchynka
-
Technika masáže v rehabilitaci
Ulrich Storck
-
Chemické a analytické tabulky
Jiří Vohlídal
-
Atlas topografické anatomie
Werner Platzer
-
Elektronika
Vít Záhlava; Jan Vobecký