Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12, 01.01 )
Česká pošta Středa 31.12
PPL Středa 31.12
Osobní odběr Pátek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Qualitative Medienforschung

Qualitative Medienforschung
15 %

888  Kč 1 043 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Zunächst werden die theoretischen Grundlagen qualitativer Medienforschung vorgestellt. In einem zweiten Teil behandeln die Autoren Fragen zum Forschungsdesign. Kern des Handbuchs sind die verschiedenen Erhebungsmethoden, wie Inhaltsanalyse, Befragung, Gruppendiskussion, Beobachtung, Experiment oder szenisches Spiel. Weitere Teile des Handbuchs setzen sich mit der Aufzeichnung, Auswertung und Präsentation qualitativer Daten auseinander. Die 50 Autoren des Handbuchs sind ausgewiesene Fachleute aus Medien- und Kommunikationswissenschaft, Pädagogik, Psychologie und Soziologie.
Autor:
Nakladatel: UTB
Rok vydání: 2005
Jazyk : Němčina
Vazba: Hardback
Počet stran: 616
Mohlo by se vám také líbit..