Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Pátek 09.05
PPL Pátek 09.05
Osobní odběr Pondělí 12.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Sticky marketing

Sticky marketing
14 %

342  Kč 399 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace. Motto současnosti tedy podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky."
Autor:
Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 978-80-7261-235-2
Rok vydání: 2011
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 216
Zařazení: monografie marketing strategický marketing internetový marketing internetová komunikace internetové sociální sítě
Mohlo by se vám také líbit..