Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?
14
%
257 Kč 299 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize přichází s novými impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty. Překlad z němčiny Jiří Pondělíček.
Autor: | Edgar K. Geffroy |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7261-255-0 |
Rok vydání: | 2013 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 180 |
Zařazení: | příručky • elektronický obchod • řízení vztahů se zákazníky |
Mohlo by se vám také líbit..