Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 16.05
PPL Čtvrtek 16.05
Osobní odběr Pátek 17.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?
14 %

257  Kč 299 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize přichází s novými impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty. Překlad z němčiny Jiří Pondělíček.
Autor:
Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 978-80-7261-255-0
Rok vydání: 2013
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 180
Zařazení: příručky elektronický obchod řízení vztahů se zákazníky
Mohlo by se vám také líbit..